لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تساوی تلخ در تورین ( یوونتوس 2 - 2 گالا )

تساوی تلخ در تورین ( یوونتوس 2 - 2 گالا )

داستان تساوی های پی در پی در لیگ قهرمانان اروپا هنوز ادامه دارد و به نظر می رسد در این فصل هم باید منتظر روشن شدن تکلیف صعود یوونتوس در آخرین دقایق و لحظه ها باشیم.

کونته تیم خود را با ترکیب بوفون - کیه لینی - بارتزالی - بونوچی - ویدال - پوگبا - پیرلو - اساموا - لختشتاینر - ووچینیچ و توز به میدان فرستاده است.

یوونتوس که از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بود، بازی را با تعداد نفرات زیادی در نیمه زمین تیم ترکیه ای آغاز کرد و کونته حملات سریعی را با استفاده از بازیکنان سرعتی یووه در دستور کار قرار داده بود.

بازی به صورت کامل در اختیار یوونتوس قرار داشت و بازیکنان این تیم از کناره ها و پاس های بلند پیرلو به دنبال راهی برای رسیدن به دروازه ی گالاتاسرای بودند که در این میان تمرکز مدافعان تیم ترکیه ای مانع از ایجاد موقعیت گلزنی برای یووه می شد.

مدافعان تیم گالاتاسرای در فشارهای زیاد تنها به دنبال دفع توپ از روی دروازه ی خودی بودند و کرنرهای زیادی را به تیم یووه تقدیم کردند اما شاگردان کونته به راحتی این موقعیت ها را از دست دادند.

در سی و ششمین دقیقه از بازی، اشتباه مدافعان یوونتوس باعث شد تا دیده دروگبا مهاجم اماده ی گالاتاسرای دروازه ی تیم تورینی را باز کند و یووه در ورزشگاه خودی با یک گل عقب بیفتد.

مصدومیت شدید میرکو ووچینیچ و تعویض او یکی دیگر از نکات قابل توجه بازی در نیمه اول بود.

در نیمه دوم یوونتوس باز هم صاحب مطلق توپ و میدان بود اما هیچ برنامه و تاکتیک خاصی برای رسیدن به دروازه ی تیم ترکیه ای نداشت و این موضوع صدای اعتراض هواداران تیم یووه را به همراه داشت.

ارسال های بی هدف و پاس های اشتباه از مشخصات بازی تیم یوونتوس در نیمه دوم بود و یکی از بدترین بازی های تیم تورینی ها طی دو فصل اخیر شاهد بودیم.

حملات یوونتوس بر روی دروازه ی تیم ترکیه ای نتیجه ای در بر نداشت و تمامی توپ های یووه در خط دفاعی تیم ترکیه ای به راحتی برگشت داده می شود و حتی ورود یورنته نیز چیزی را تغییر نداد.

در هفتاد و ششم دقیقه از بازی خطای مدافع تیم گالاتاسرای بر روی فابیو کوالیارلا باعث شد تا داور دیدار سوت خود را به نشانه ی ضربه ی پنالتی به صدا در آورد و ویدال هافبک شیلیایی تیم یووه به زیبایی دروازه ی حریف را باز کند.

بعد از گل، نظم تیمی یوونتوس بهتر از قبل شد و بازیکنان تیم تورینی بازی با برنامه تری را به اجرا می گذاشتند و دقت هافبک های یووه بیش از گذشته شده بود.

در حالی که بازی به دقایق پایانی خود رسیده بود، فابیو کوالیارلا مهاجم گلزن یووه موفق شد سانتر ارسالی پیرلو را به بهترین شکل ممکن با ضربه ی سر وارد دروازه ی حریف کند و یووه پیروز میدان باشد.

تنها ثانیه های بعد از گل تیم یوونتوس، بازیکنان ترک در یک حرکت سریع به محوطه ی جریمه ی یووه رسیدند و با استفاده از اشتباه خط دفاعی موفق شدند گل تساوی را وارد دروازه ی بوفون کنند.

در نهایت بعد از 4 دقیقه وقت اضافی، داور دیدار سوت پایان دیدار را به صدا در آورد و بانوی پیر دومین تساوی متوالی خود را در این رقابت ها به دست آورد.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: